• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 26 مرداد 1398
کد مطلب : 72732
+
-

شیرین‌سازی روزانه ۳۵ هزار متر مکعب آب

خبر
شیرین‌سازی روزانه ۳۵ هزار متر مکعب آب

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: در استان بوشهر طی یک سال اخیر، یک تحول عظیم رخ داده که از آن جمله ۳۳۰ کیلومتر نوسازی شبکه آب در حوزه روستایی و بیش از ۶۰‌کیلومتر در حوزه شهری است. 

به گزارش ایسنا، «مهرداد ستوده» در حاشیه بازدید از پروژه‌های آب استان بوشهر گفت: تا سال ۹۲ یک متر مکعب آب‌شیرین کن نداشتیم و بین سال‌های ۹۲ تا ۹۴ توانستیم ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب آب شیرین داشته باشیم و امروز ۳۵ هزار متر مکعب در روز شیرین‌سازی آب انجام می‌شود. 

وی تاکید کرد: طی سال‌های ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ مجموعا ۱۵۰ هزار متر مکعب آب شیرین برای مصارف آب شرب به مردم تحویل داده خواهد شد. ستوده اظهار کرد: به نمایندگی از سدهای فعال استان از سد خائیز بازدید داشتیم.

 من از پیگیری‌ها و تلاش‌ استاندار تشکر می‌کنم که در کنار شورای تامین، هر دو هفته نشست شورای آب را برگزار کرده و این موضوع را پیگیری کرده است. معاون استاندار بوشهر ادامه داد: با این تلاش‌ها برای تابستان جاری توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و معضل آب تا حدودی برطرف شود و در تابستان پیش رو نیز می‌توانیم سربلند ظاهر شویم.  

ستوده با بیان این‌که باید به مردم پاسخگو باشیم گفت: در حوزه سدسازی، سد ارغون و سد اخند را کمتر از یک سال پیش آغاز کرده‌ایم که در هفته دولت سال آینده به پایان خواهد رسید. 
وی یادآور شد: سد دالکی را پس از سال‌ها تعطیلی توانستیم به ثمر برسانیم و همچنین  است سد خائیز، باغان و سدهای دیگر. لذا در حوزه سدسازی تا سال آینده می‌توانیم عملکرد خوبی ارائه دهیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید